niedziela, 3 listopada 2013

inspiracja

Pogoda dzisiaj nie najlepsza ,ale ja w taki właśnie czas mam najwięcej pomysłów . Ostatnimi czasy nie szyłam zbyt wiele z racji sezonu chorobowego, który mnie i Hanię nie omija od pewnego czasu. Wrzucam kilka fotek prac , które ostatnio zrobiłam
strój pani jesień dla Hani na występ , niestety nie wykorzystała go , bo dopadła ją angina
KOLEJNA praca to tildowa zawieszka w rzeczywistości dużo ładniejsza
Na dworze coraz chłodniej więc wydziergałam dla Hani czapę uśmiechniętą  sówkę
Hania bardzo lubi zajęcia plastyczne typu malowanie lepienie  z masy solnej czy gliny więc na jej prośbę uszyłam jej zabawny laleczkowy fartuszek
dla siebie również wydziergałam  czapę i cieplutki sweter
a tu panienki które ostatnio uszyłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz