piątek, 3 lutego 2017

Motywacja w sercu.-Elsa włosy jak zrobić

Witajcie kochani od ostatniego wpisu minęło sporo czasu , wiele się wydarzyło dobrych i złych rzeczy. Tak bardzo chciałam wrzucić drugi odcinek jak wykonać Elsę z krainy lodu ale pech chciał ,że utraciłam większość zdjęć , ale nie martwcie się odcinek na pewno się pojawi. Poniżej wrzucam końcowy efekt
Tym razem ubranko lalki uszyłam z bawełny a jak zrobiłam włosy? zdjęcia poniżej
Zaznaczcie sobie linie brzegową włosów , jeśli ktoś ma ochotę wypełnić całą głowę to należy użyć cieńszej włoczki żeby zbytnio nie obciążyć głowy ciężarem . Następnie zebrałam całe włosy i uplotłam warkocz
Tradycyjnie od ostatniego wpisu powstało kilka lalek , choć najbardziej musiałam się skupić na moim zdrowiu. Leczenie będzie długotrwałe i żmudne, tak jak już wiecie choruję na reumatoidalne zapalenie stawów, które sieje od jakiegoś czasu spustoszenie w moim ciele. Pojawiły się problemy z kręgosłupem , a także ze stawami dłoni  i kolan. Nie martwcie się na pewno nie dam za wygraną i nie zaprzestanę tworzyć kolejnych tutoriali, a teraz przedstawiam wam kolejną rodzinkę szydełkowych laleczek.

.Mam ogromną motywację do działania. Niebawem pojawią się również kolejne filmiki tutorialowe ,a to za sprawą męża który sprezentował mi aparat i statyw więc w końcu powstaną świetne jakościowo filmy. Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam na kolejny post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz