sobota, 9 stycznia 2016

postanowienia noworoczne

Witam serdecznie w nowym roku składając wszystkim moim czytelnikom życzenia aby ten rok był obfity w inspiracje rękodzielnicze,, i aby wszystkie wasze marzenia się spełniły jak i również noworoczne postanowienia . Jeśli już jestem przy tm temacie to ja również je mam.. OD teraz na moim blogu regularnie będą pojawiać się posty a także tutoriale jak wykonać amigurumi , które tworzę . Postanowiłam znowu zapisywać schematy moich prac , bo od dawien dawna wszystko tworzę z głowy. Będę również  więcej pisać o swoich pracach i nie tylko ... oto przedstawiam kolejne moje szydełkowce. Muszę s wam również powiedzieć że oszalałam na punkcie szydełkowym lal i będą one  często pojawiać  się na moim blogu w różnych wersjach .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz